Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 


 


 


 

 

W jakich godzinach czynny jest sklep?

Sklep jest czynny w dni powszednie (poniedziałek - piątek) w godzinach 9 - 17, natomiast w soboty od 10 - 14. W tym czasie można skontaktować się z nami telefonicznie, pod numerem telefonu +48 505457246 lub skorzystać z możliwości porozmawiania z naszym konsultantem na czacie (kliknij ikonę "czat z doradcą" w boksie po prawej stronie). W każdej chwili można wysłać do nas wiadomość na adres sklep@zinn.pl. Zapraszamy również do skorzystania z naszego formularza kontaktowego.

 

 

 


 

 

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

 

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

 

 


 

 

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

 

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

 

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

 

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 

 

 


 

 

 

Jakie występują formy dostawy?

 

 

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

 

  • firma kurierska (UPS, FedEx),
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • paczkomaty

 

» szczegółowy opis form dostawy

 

 

 


 

 

 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

 

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranego sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

 

 

» szczegółowy cennik dostaw

 

 

 


 

 

 

 

 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

 

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

 

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

 

» szczegółowy opis form płatności

 

 

 


 

 

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

 

 

Generalnie nie. Jesteśmy sklepem internetowym i co do zasady prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Jednakże w szczególnych przypadkach, możemy umówić się na odbiór osobisty towaru.

 

 

 


 

 

 

Co to są kupony rabatowe?

 

 

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 

 

 


 

 

 

Co to jest przechowalnia?

 

 

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

 

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 

 

 


 

 

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

 

 

Tak, wystawiamy faktury VAT.

 

 

 


 

 

 

Czy otrzymam dokument sprzedaży?

 

 

 

Tak, do każdego zamówienia dodajemy paragon lub fakturę VAT.

 

 

 


 

 

 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

 

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 505457246.

 

 

 


 

 

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

 

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 505457246.

 

 

 


 

 

 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

 

 

Wybierając opcję dostawy, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 

Śledzenie przesyłki

 

                                   » UPS i Poczta Polska

 

                                              » FedEx

 

 

 


 

 

 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

 

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

 

» warunki gwarancji i serwisu

 

 

 


 

 

 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

 

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 505457246.

 

 

 

» szczegółowa procedura reklamacji

 

 

 


 

 

 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

 

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku (Dz.U. 2000 Nr 22 poz. 271), Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni się od dnia wydania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od daty złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

 

» opis reklamacji i zwrotów

 

 

 


 

 

 

Co to jest newsletter?

 

 

 

Newsletter jest to specjalna wiadomość, wysyłana przez Nas do klientów, zawierająca informacje o bieżących wydarzeniach w sklepie, takich jak rabaty, akcje promocyjne, itp. Aby otrzymywać newsletter wystarczy podać swój adres email w boksie Newsletter po lewej stronie serwisu lub zaznaczyć odpowiednie pole w trakcie rejestracji lub potwierdzenia zakupów.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl